Saturday 10 December 2011

LG 3D P920



Ini dunia 3D sudah mari broooo...
Phone pertama dengan keupayaan 3D tanpa pakai gogel...
Memula aku heran gak mcmana nak tengok 3D takyah pakai gogel nih???
Pelikkkkkk...memang pelikkk..
Sebab selalunya aku g tengok wayang mesti bebudak tu bagi aku 3D Gogel yg Dolby tu...
So aku pon selamba je cari phone ni kat seluruh Malaysia...
Dan tanpa disangka2 ada pulak stok tuuuu...
Kopak lagi la akuuuu...
Dengan tanpa g review aku terus je booking sebijik...
Bila dapat je aku terus ON dan mata aku terus terbeliak bila aku tengok video dia...
Orang tu keluar dari skrin brooooo...
Mcm nak nangis pun ada tgk kecanggihan natang nih...

Ok kita layan sikit ye...

Benda yg dia ada tapi henpon lain takde ialah kamera dia lah...
ada 3 kamera broooo...
Yg kat belakang tu kamera kembar untuk ambik gambar 3D...
yg depan pulak untuk 3G call la apa lagi...
fungsi lain biasa je mcm smartphone lain jugak lah...
OS Android 2.2 Froyo...
Pasal sistem ni aku tak pelik sangat lah...
Cuma skrin 3D dia tu yg buat aku terngangaaaaaa...
Cun broooo...
Bateri memang tak tahan kecik sangat mAH dia tu...
Mcmana lah LG boleh buat menda tak tahan lama tu...
Tu lagi satu aku pelik selain dari skrin 3D dia tu...

Phone ni boleh layan 3D la...
Game dia pun 3D broooo...
Bayangkan korang layan game 3D tu...
Racing ngan bola pun 3D broooo...
YouTube 3D pun ada...
Boleh donlod kat YouTube lagi...

3D dia memang real...
Masyuk sungguh tapi dicacatkan oleh kelemahan yg tak sepatutnya...

Anyway tahniah LG kerana berjaya buat aku kagum dengan skrin phone ni...

Salam Brooooo...






No comments:

Post a Comment